Managementul per categorie este principala legătură între producători şi detailişti (vânzători cu amănuntul). În spatele succesului unui produs sau al unei categorii de produse se află o întreagă strategie care necesită timp şi efort. Aici intervenim noi şi folosim expertiza noastră în serviciul dumneavoastră.
Dacă sunteţi vânzător cu amănuntul, aveţi anumite nevoi, scopuri şi obiective pentru anumite categorii de produse pentru a obţine profit şi pentru a fi mai competitivi decât concurenţii dumneavoastră, şi prin urmare:
- Doriţi să definiţi clar categoria de produse pe care alegeţi să o comercializaţi, pentru a putea fi mai aproape de clienţii dumneavoastră.
- Doriţi să ştiţi care este cluster-ul optim de preţ, promovare, plasament şi sortiment care ar putea să vă aducă cele mai bune rezultate.
- Aveţi nevoie de o tactică pentru a vă menţine rafturile mereu actualizate şi aduse la zi.
- Aveţi nevoie de opţiuni mai bune de furnizare pentru a vă putea satisface clienţii şi a vă creşte profiturile.
- Necesitaţi o diferenţiere printre concurenţii dumneavoastră.
- Aveţi nevoie de rezultate măsurabile, de o evaluare constantă şi de perfecţionări.
Dacă sunteţi producător:
- Aveţi nevoie de contracte ferme şi pe termen lung cu detailiştii.
- Doriţi să înţelegeţi nevoile consumatorilor pentru a le oferi produsele optime.
- Trebuie să ştiţi în orice moment care este concurenţa pe segmentul dumneavoastră de piaţă şi cum puteţi să o depăşiţi.
- Necesitaţi noi afaceri şi noi contracte pentru a vă dezvolta şi creşte afacerea.
Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care puteți să colaboraţi cu noi. Garrido Group cunoaşte importanţa managementului per categorie pentru ca dumneavoastră să deveniţi mai competitivi decât concurenţii dumneavoastră.